Operacija "semering"

(1/4) > >>

shulz:
Prilikom zadnjeg servisa na svom CF-u primjetio sam ovo:



Zaključak: semering radilice ´ošo Bogu na lazanje.

Nema druge nego isti zamijeniti, a dimenziju istoga sam našao u katalogu dijelova za Cf-a (na internetu) i krenuo u potragu za istim.
Naručio sam ga, i dobio treći dan, kad je i realizirana "operacija"



cijena - prava sitnica, niti 26 kuna, te slijedi početak "operacije semering"
skidanje zaštitne plastike sa lijeve strane motora

zatim se skine ručni "pokretač" (oni koji su probali upaliti i uspijeli u tome  :beerchug: )


E sad, pošto se u dvorištu nešto dešava dolazi i kontrola

Ima što za klopu?  ;D


Pošto je kontrola otišla, nastavlja se "operacija", tako što se otpusti vijak u sredini "krune" sistema ručnog pokretanja (gedora 17 i jači odvijač koji služi kao poluga da bi se mogla fiksirati kruna, da se ne vrti)



Nakon otpuštanja vijka kruna se izvuče (ja sam koristio izvlakač, da ne oštetim aluminijski blok, ali se može izvuću i bez njega)



Ispod se nalazi prsten sa tri vijka koji se otpuštaju križnim odvijačem, a da bi otpuštanje bilo lakše, koristim trik starih majstora sa "ubijeđivačem" (ukoliko su vijci zapečeni od udarca se oslobode, samo udarac morate prilagoditi situaciji i materijalima da ne bi imali viška rupa)


Pošto su nova vremena i nove tehnike (razna ljepila koja spriječavaju samoodvijanje vijaka, stara tehnika ne pali pa prelazim na plan "b" sa priručnim sredstvima, jer ne posjedujem odvijač "na udarac", pa su poslužila kliješta za sječenje žice

sad već i običan odvijač "funkcionira"



Pristup semeringu očišćen i oslobođen


Semering se vadi (ideje su neograničenog izbora) ja sam koristio stari odvijač kojemu sam vrh savio i napravi od njega "Kuku" koju sam zakačio za unutarnji dio semeringa i tehnikim "povuci-potegni" isti izvukao iz ležišta.


Nakon što je semering uklonjen očistio sam ležište od ulja i eventualnih ostataka semeringa i na njegovo mjesto ugradio novokupljeni,

tako da je strana koja ima oprugu (služi da bolje guma nalegne na osovini sa koje se spriječava "bježanje" tekućine) obavezno ugrađuje na unutarnjoj strani, na strani na kojoj se u ovom slučaju nalazi ulje.
Ugradnja je laka, primjerenim "ubijeđivačem" i gedorom (nastavak promjera nešto manjeg od promjera semeringa) lagano i ravnomjerno utisnete na mjesto starog semeringa (unutrašnju stranu semeringa gdje se vrti osovina lagano namažite mašću, i pazite da vam se rubovi ne presaviju ili oštete), vratite skinute dijelove sa motora obrnutim redom skidana i "operacija semering" je gotova.  :nixweiss:

ps. ne dajte se zbuniti što ćete na motoru imati semering koji ima oprugu i sa vanjske strane (kao kod mene), i to što je na starom semeringu drugačija dimenzija, (novi semering širok 7mm a stari 8,2mm), kod mene funkcionira OK.








đontravolta:
ovakve stvari nama laicima puno znače. samo tak nastavite dečki... :fup:

strelicar:
Pohvale SHULZ...

maza:
još jedna krasna slikovnica  :naklon: vrlo poučna ;)
sudeći po lijepim , nježnim i njegovanim ručicama, čini mi se da bi i ja to znala napraviti  :lolcina:
:dogrun: :dogrun: pmagači su, čini se, prave maze

Demian:
lijepo i detaljno opisano ....samo nastavi i napisal buš cijelu brošuru pod npr. nazivom 

"uradi sam CF - za neznalice" :ura1:

Navigacija

[0] Lista Poruka

[#] Slijedeća stranica